2008. április 5., szombat

Sajnos a nem JÓ dolgok!:-)idéző jelben

Tegnapi napom nagyon komoly volt!először is fát vágtam megint Jól el is fáradtam!de Jó volt,el szöszmöszöltem vele egész nap.Utána elmentem a kocsmába JÓ volt!találkoztam a rég nem látott cimborákkal.stb.Most jöttem rá nincsen értelme az egésznek!Miért is?,mert az ember csak kemény másnaposság után tudja ki heverni az egészet,főleg ha előtte fát vág.nem Jó.Senkinek nem ajánlom.utána elmentem kaszinóba nem volt Jó. de persze nem ez a fő célja a blogomnak hogy a nem Jókat írogassam ide de legalább elmondom az embereknek hogy nem Jó.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Ha már ennyire a nem JÓ-nál tartunk... akkorát estem pénteken.... :S
Persze röhögtem egy jót magamon (csak magamban), de azóta menni alig tudok....

Nah, térjünk is vissza jobbakhoz....
Mindenkinek puszka!!!!! :)

minden ami jó írta...

biztos valami rosszat csináltál és ki jött a rosszaság!na üdv Eszti és Jobbulást.

Unknown írta...

Nem csináltam mostanában semmi rosszat...
De ha tudsz ilyenről, szóljál!!!
Cupp

Carys írta...

Szerintem ird ki magadbol halál nyugodtan ha valami gáz...és ha valami elszomorít. :)) Mert egyébként mi értelme ennek a Blognak. :)) Szedd össze magad és csak őszintén. Drukkolok. :))