2008. április 2., szerda

na aztán és aztán!!!

Hát a mai napom aztán és aztán volt!Mért is?Mert elmentem Csabára,ami már eleve nem minden napi dolog nem azért mert messze van,mert JÓ dolgok történnek az emberrel.Az 1ik barátom nyitott 1boltot.Nem volt senki,de ahogy meg érkeztem 1ből megjött 3 ember és vásároltak.Utána sétálgattam Vörösváron a telkünk felé és mit látnak szemeim?,nem mást mint a kis unoka tesómat, akit nem láttam már 10 éve.be invitált.kaptam cigit kvt stb...JÓL esett!meg érkezett a nagy bácsi meg invitált,ételre,italra,diós guba,sör,pálinka,cigi, minden mit a filmekben JÓ volt.Fél 9 környékén indultam el már 1kicsikét be is voltam csiccsentve.Nem ment Pest fele semmi busz!,álltam a busz megállóba és stoppoltam mikor az utcából ki kanyarodott az 1ik kedves barátom apukája és felvett. pillanatok alatt Pesten voltam és JÓ volt látni.Mesélte hogy fia már meg házasodott na mifene már csak én vagyok ilyen?Tehát a lényeg a lényeg ha mindig akarsz valamit IGAZÁN kérni a JÓTÓL akkor meg is kapod.Remélem lesznek még ilyen napjaim.Köszönöm a szép JÓ napot Tetszett!!!!!



Öröm a köbön!!!!!4

4 megjegyzés:

koosbence írta...

Ez az, csak a pozitiv optimista mentalitás! ma kedvet is kaptam és elmentem futni, remélem te is tekered a pedált ebben a jó időben!!!

Unknown írta...

Hát igen....ezek azok az apró pillanatok, amikor ráébredünk, hogy van ám jó is az életben....

És néha csak egy mosoly is elég...és erre Cukifiú hívta fel a figyelmem!!!!

Köszönöm!

Unknown írta...

Hát igen Drága! Ezekért az apró dolgokért és az általuk nyúltott érzés miatt érdemes élni!

minden ami jó írta...

én meg köszönöm a meg jegyzéseket remélem gyakran jöttök ide fel és meg osszátok velem a gondolatokat.addig is minden JÓt nektek!