2014. június 20., péntek

Egyszer talan.

                                                                 Talan egyszer!
egyszer talan felebredunk csipkerozsika almunkbol es egyszer talan fel ismerjuk magunkban a rengeteg lehetoseget amiert nem vagyunk egyyek az allatokkal!de eddigi tapasztalataim szerint az allatok sokkal tobbet tudnak most mint mi!Miert is?annyit esznek amennyi kell nem tobbet!Nem szemetelnek nem pusztitjak a kornyezetuket a fejlodesukhoz!!!!Es szerintem ez a legfontosabb amit valah is gondoltam!Igaz nem vagyok egy nagy iro srac de ezt muszaj vagyok ki irni magambol mert csak latom latom ami nem jo,Nagyon elszomorit4szeretem eme kis bolygonkat jo lenne ha felebredne az emberiseg es megjavulna mar!tudom ˝megjavulnek en edes anyam de nem megy oly konnyen faluhelyen˝ ahogy mondana a jo oreg BENDEGUZ  :) A kovetkezo irasomig Legyetek JOK..Mert imnden ami jo!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: